Gra czytelnicza

(w ramach działania Uwolnij książkę)

Organizator: Katarzyna Zaremba
Termin: 17.04.2016 r. - 19.05.2016 r.
Uczestnicy konkursu: uczniowie z klas 4-6 (indywidualnie lub zespołowo)
Zasady: Uczniowie mieli za zadanie wymyślić i zaprojektować grę (w formie tradycyjnej – na przykład planszową, karcianą, albo inną, byle nie komputerową). Powinny się w niej znaleźć motywy z ulubionych książek uczniów (bohaterowie, wydarzenia, wątki). Wymyślona gra mogła mieć postać materialną.

WYNIKI:

Wpłynęły 4 prace konkursowe. Jury (w składzie: Katarzyna Zaremba i Teresa Tropak) podjęło decyzję o nagrodzeniu wszystkich uczestników konkursu.

Imię i nazwisko ucznia Klasa Typ gry Miejsce
Nikola Kwiatkowska 6 Gra planszowe – Znasz tę baśń? I
Cyntia Sikora 6 Quiz o baśniach II
Dagmara Bursztynowicz 6 Memory baśniowe III
Brajan Ziemba 5 Gra planszowa wyróżnienie